2015-2016 навчальний рік
Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в основній і старшій школі у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням українською мовою у 2015/2016 навчальному році
Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників з інформатики, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою у 2015/2016 навчальному році
Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників з інформатики, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою у 2015/2016 навчальному році
Орієнтовне календарно-тематичне планування з інформатики у 4 класі (за підручником «Інформатика», 4 клас, автори: Г. В. Ломаковська, Г. О. Проценко, Й. Я. Ривкінд)
Орієнтовне календарно-тематичне планування з інформатики у 4 класі (за підручником Н. В. Морзе, О. В. Барна, І. О. Большакова, В. П. Вембер. )
Орієнтовне календарно-тематичне планування з інформатики для 7 класу (за підручником Й.Я.Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А.Чернікова, В.В.Шакотько)
Орієнтовне календарно-тематичне планування з інформатики для 7 класу (за підручником Н.В. Морзе, О.В. Варна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьмінська, Н.А. Саражинська)
Орієнтовне календарно-тематичне планування з інформатики у 4 класі (за підручником Н. В. Морзе, О. В. Барна, І. О. Большакова, В. П. Вембер. )
Орієнтовне календарно-тематичне планування з інформатики для 7 класу (за підручником Й.Я.Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А.Чернікова, В.В.Шакотько)
Орієнтовне календарно-тематичне планування з інформатики для 7 класу (за підручником Н.В. Морзе, О.В. Варна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьмінська, Н.А. Саражинська)
2014-2015 навчальний рік
СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КУРС підвищення кваліфікації вчителів щодо підготовки до запровадження у початковій школі викладання курсу «Сходинки до інформатики»
Авторські розв'язки завдань ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з ІКТ 2014-2015 н.р.
Матеріали педагогічної майстерні для вчителів інформатики на тему "Використання Google-сервісів та кейс-технологій в роботі педагога" в "Гуманітарній гімназії №1 ВМР"
Результативність участі учнів 6-11-х класів навчальних закладів системи освіти міста у Всеукраїнських учнівських предметних олімпіадах з інформатики та інформаційних технологій у 2014-2015 н.р.
Авторські розв'язки завдань ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з ІКТ 2014-2015 н.р.
Матеріали педагогічної майстерні для вчителів інформатики на тему "Використання Google-сервісів та кейс-технологій в роботі педагога" в "Гуманітарній гімназії №1 ВМР"
Результативність участі учнів 6-11-х класів навчальних закладів системи освіти міста у Всеукраїнських учнівських предметних олімпіадах з інформатики та інформаційних технологій у 2014-2015 н.р.
2013-2014 навчальний рік
Навчальна програма з інформатики для 8-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим інформатики
2012-2013 навчальний рік
Методичні рекомендації
Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 2015-2016 н.р. Лист МОН України від 1/9-380 від 10.08.2015 «Щодо методичних рекомендацій для учнів 4-х та 7-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» Початкова школа
Лист МОН України від 1/9-380 від 10.08.2015 «Щодо методичних рекомендацій для учнів 4-х та 7-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» Інформатика, 7 клас Про підручники
Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу у 2-х класах загальноосвітніх навчальних закладах
Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання на уроках інформатики
Інструктивно-методичний лист щодо вивчення інформатики у 2012/2013 н.р.
Методичні рекомендації викладання інформатики 2014-2015 н.р.docx
Про організацію навчально-виховного процесу у 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплінв основній школі
Про використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань створення безпечних умов для роботи у кабінетах інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій загальноосвітніх навчальних закладів
Оцінювання навчальних досягнень
Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатикиКритерії оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики, 5 клас.
Таблиця розподілу годин інформатики, практичних робіт та тематичних оцінювань
Клас
|
Загальна кількість годин
|
Кількість практичних робіт
|
Кількість лабораторних робіт
|
Кількість тематичних оцінювань
|
5
6 7 9 |
35
35 35 35 |
6
10 8 12 |
-
- |
4
4 4 4 |
10 (рівень стандарту)
|
35
|
11
|
-
|
4
|
10 (академічний рівень )
|
35
|
14
|
-
|
4
|
10 (інформаційно-
технологічний- дві змістові лінії: ІКТ та ОАП)
ІКТ (2 год на тиждень)
ОАП (3 год на тиждень)
| 70 105 | 30 22 | - 16 | 9 10 |
11 (рівень стандарту)
|
35
|
13
|
-
|
4
|
11 (академічний рівень )
|
70
|
20
|
-
|
7-8
|
11 (інформаційно-технологічний- дві змістові лінії: ІКТ та ОАП)
ІКТ (2 год на тиждень)
ОАП (3 год на тиждень)
| 105 70 | 23 15 | 2 12 | 10 9 |